Geen categorie

Winnaars beste Nederlandse klantcontactcases bekend

Gisteravond zijn de winnaars van de beste klantcontactcases van Nederland bekend gemaakt tijdens de 22e uitreiking van de Stichting Nationale ContactCenter Awards (NCCA). De feestelijke gala-avond vond dit jaar voor het eerst plaats in het ultramoderne TivolliVredenburg te Utrecht. In …

 

De callcentersoftware trends van 2014

Geen enkel callcenter kan zonder goede software. De juiste callcentersoftware is essentieel bij het versnellen van processen. Van belang is dat de software gebruiksvriendelijk is, zodat het meer tijd oplevert om contacten af te handelen. Ook het samenvoegen van alle …

 

Is multichannel klantcontact een uitdaging voor agents?

Als onderneming wilt u zo goed mogelijk voldoen aan de wensen van de klant. Dit bekent dat klanten via diverse manieren contact op kunnen nemen. Niet alleen telefonisch of per e-mail, maar ook via de chat en via de post. …

 

Vinden en gevonden worden; tips voor zoekmachine optimalisatie

Onlangs vond het Search Congres plaats in de Meervaart in Amsterdam. Dit congres stond in het teken van succesvolle zoekmachine marketing en zoekmachine optimalisatie. Het belang van ‘search’ binnen de online communicatiemix is de afgelopen jaren namelijk sterk toegenomen en …

 

Tien tips voor de contactcenter manager!

De agent is het visitekaartje van uw organisatie naar de klant. Veelal de meeste contacten vinden tussen hen plaats. Om een goede klantenservice te ondersteunen, speelt naast de backoffice de contactcenter manager hierin een belangrijke rol. Wij geven de contactcenter …

 

Social CRM: een rage?

Social CRM is vandaag de dag een bekend en veelgebruikt modewoord. Softwareleverancier Oracle heeft in onderstaande infographic verschillende onderzoekscijfers bij elkaar gezet om te bepalen of de cijfers de term ondersteunen, of dat social CRM een rage is. Wat is …

 

Modern leiderschap in contactcenters

Ervaren contactcenter managers zullen zich de drie C’s goed herinneren. Het nieuwe werken, een nieuwe generatie werknemers en een grotere druk op contactcenters maken het besturen op basis van Controle, Commanderen en Communicatie achterhaald. Vertrouwen, Verbinden en Vakkennis: dat is …

 

Aantal internetters in Nederland stijgt naar 12,5 miljoen

Vorige week werden er nieuwe cijfers over het internetgebruik in Nederland openbaar gemaakt. Het aantal internetters in Nederland is gestegen naar 12,5 miljoen. Uitgaande van een bevolkingspopulatie van 16,8 miljoen is dat 75% van alle inwoners van ons land! Altijd …

 

Populariteit Cloud-based Contactcenter Software groeit

Als gevolg van de recessie, wordt Cloud-based Contactcenter Software steeds populairder. Economische onzekerheden zorgen ervoor dat bedrijven niet langer roekeloos met geld omgaan; grote kapitaaluitgaven moeten worden voorkomen. De vraag naar een betaalbare, maar goede software oplossing groeit gestaag. Cloud-based …

 

Hoe haalt u meer uit uw contactcenter software?

Goede contactcenter software gaat over het toewijzen van de juiste medewerkers met de juiste vaardigheden, om de juiste baan op het juiste moment, om het juiste contact bij de juiste medewerker; alles wat aan de totale contactcenter operations en uiteindelijk …