Drie tips voor een effectieve klantenservice

Het succes van uw onderneming wordt grotendeels bepaald door de tevredenheid van uw klant. Een nette en oprechte service naar uw klant is van groot belang, richt uw klantenservice daarom zo effectief mogelijk in. Wij geven u graag een drietal …

Lees verder »  

Servicegericht met IVR

U wilt uw klant de beste service geven, voorkom daarom dat uw klant van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Vooral bij telefonisch contact komt het met regelmaat voor dat de klant de verkeerde persoon aan de lijn krijgt …

Lees verder »  

De consument is in control met het Bel-me-wel Register

Niet langer bepaalt een bedrijf wie hij telefonisch benaderd met een spectaculaire aanbieding, nu is de consument aan zet! Na het invoeren van het Bel-me-niet Register is onlangs het Bel-me-wel Register officieel van start gegaan. De consument bepaalt zelf door …

Lees verder »  

Binnenkort: Lancering van social media in Nixxis!

Steeds vaker zoekt de consument via social media contact met een organisatie. Om de klant optimaal de bedienen zullen wij in de nieuwe versie van Nixxis een social media optie integreren. NSC 2.2. zal eind deze zomer beschikbaar zijn. Wees …

Lees verder »  

Ontmoet ons op Multichannel

Deze week is het zover: Multichannel 2013. De voorbereidingen zijn in volle gang, onze stand is opgebouwd en de espressobar staat klaar. Komende dinsdag 23 of woensdag 24 april ontmoeten wij u graag in de Jaarbeurs Utrecht! Multichannel Multichannel is …

Lees verder »  

Op zoek naar de betrokken Agent

Een gelukkige werknemer levert beter werk. Zeker binnen de klantcontact branche is het van groot belang dat de Agent met plezier naar het werk gaat. Alleen dan zal uw klant de aandacht krijgen die zij verdiend en met een goed …

Lees verder »  

Klantcontact via Twitter

Social media is meer en meer in opkomst. Niet langer zijn het alleen vrienden die met elkaar socializen, ook organisaties worden steeds meer actief online. Schokkend nieuws kwam naar voren uit een onderzoek in de VS: ruim 70% van de …

Lees verder »  

Social CRM: een rage?

Social CRM is vandaag de dag een bekend en veelgebruikt modewoord. Softwareleverancier Oracle heeft in onderstaande infographic verschillende onderzoekscijfers bij elkaar gezet om te bepalen of de cijfers de term ondersteunen, of dat social CRM een rage is. Wat is …

Lees verder »  

Maak kennis met ons op de KlantInteractieBeurs!

De tweede editie van de KlantInteractieBeurs vindt plaats op aanstaande dinsdag 12 maart in Expo Haarlemmermeer. Nixxis zal als exposant bij dit netwerkevent van de klantcontact branche aanwezig zijn. Bestel nu uw gratis kaarten en maak op de beurs kennis …

Lees verder »  

De feiten en fabels over Cloud Computing

Cloud Computing groeit de laatste jaren gestaag en dit lijkt alleen maar toe te nemen. Een onlangs gepubliceerde infographic van de Devry University toont de feiten en fabels over Cloud Computing. Wat is Cloud Computing? De Cloud is een begrip …

Lees verder »