Over Nixxis

Nixxis is ontwikkeld vanuit de ervaring van contactcenterexperts en gebruikt de ervaringen van haar enthousiaste gebruikers om continu te verbeteren. Nixxis evalueert de markt om trends in communicatie te vinden. Deze behoeften worden vervolgens door het R&D team omgezet naar daadkrachtige oplossingen. Hierdoor kunnen onze gebruikers snel inspringen op veranderingen en trends in de interactie met de klant.

Nixxis richt zich op de optimalisatie van klantinteractie middels all-in serviceoplossingen en volgt daarbij nauwgezet de marktontwikkelingen. Het gebruik van toekomstgerichte en geïntegreerde technologie is daardoor een vereiste. Om de risico’s van falende techniek voor te zijn en efficiëntie en effectiviteit te realiseren, is een all-in belsysteem door Nixxis ontwikkeld. In nauwe samenwerking met een van haar gebruikers – ContactCare – wordt deze nu ook met succes aan andere contactcentra aangeboden.

ContactCare is een zakelijke dienstverlener op het gebied van klantcontact. Door diverse veranderingen op de markt in de afgelopen jaren (denk bijvoorbeeld aan het bel-me-niet register), heeft ContactCare de visie om in een shared platform (met behulp van Nixxis) alle doelgroepen organisaties te faciliteren op het gebied van klantcontact en relatiebeheer. Door de verschillende diensten die ContactCare biedt, is het one-stop shopping idee gecreëerd.

“Hierdoor hebben wij een stabieler business model en afwisselender werk voor onze medewerkers, waardoor de doorloop is verminderd en ze meer betrokken raken. Dit laatste komt uiteraard de kwaliteit van onze dienstverlening naar onze klanten, en uiteindelijk hun klanten, weer ten goede.”

Communicatiekanalen op een effectieve en efficiënte manier inzetten, is hetgeen waar zij ervaring in hebben, zowel binnen hun contactcenter voor eigen gebruik als voor hun klanten.

“Binnen ons contactcenter is Nixxis het enige klantcontactsysteem. Wij gebruiken Nixxis callcenter software bijvoorbeeld voor onze Telefoonservice en andere inbound en outbound diensten. Wij zijn inmiddels helemaal overtuigd van Nixxis. Onze klanten die hier mee van doen hebben zijn ook tevreden over de resultaten. ”

Kort gezegd: ContactCare geeft input voor de ontwikkeling van Nixxis, vanuit haar eigen ervaring en die van klanten en koppelt terug over marktontikkelingen en (latente) vragen in de markt. Nixxis gebruikt deze informatie in een continu proces ten behoeve van het ontwikkelen van het systeem.